Simon kuhar

Lepo pozdravljeni dragi bralci in bralci ter bralke, zopet se vam oglašam in sicer, da vam sporočim še eno fantastično novico: Pričel sem kuhat! Ja prav ste prebrali, jaz Simon Omahen sem se lotil kuharije. Že vrsto let mi od časa do časa kdo reče zakaj si sam česa ne skuham, saj bi bilo to tudi za moje zdravje boljše. Ampak kot veste sem bil vedno bolj pristaš restavracij, do sedaj!

Moje »kuharske sposobnosti« je na dan priklicala moja draga Katja, ki mi je bolj kot ne v šali dejala, da se bom moral naučit kuhat. Ker pa sem jo jaz vzel resno, sem »pljunil« v roke in se lotil kuhanja. V soboto sem za začetek naredil špagete z Bolonjsko omako (seveda Italija kako pa drugače) in nastalo je tole (mala porcija, ker nisem bil lačen):


Danes pa je sledil tisti pravi uvod v kuhanje, saj sem skuhal juho (Knorr) in nato še pire krompir. Seveda bom moral narediti še meso, ki pa bo Katjinih besedah ni nič posebnega. Fotografija današnje priprave in končnega izdelka je malo čudna, saj je bilo krompirja malo preveliko, polil pa sem ga že na pred pripravljen (mami je pripravila in zmrznila) zrezek s korenčkom in neko omako.


Lep kuharski pozdrav do prihodnjič.

1 thoughts on “Simon kuhar

  1. Peter pravi:

    Prenehaj s kuhanjem, ki če ne, pole si ga pa najebal 😀

Komentiraj