Nova bitva in obnovljen nosilec za motor

Lepo pozdravljeni dragi bralci in bralci ter bralke, na morju se mi zopet dogaja. No tokrat sem obnovil zadnjo levo bitvo. Stara tikova je postala tako zelo stara, da je bila že povsem prhnela in sva jo z Romanom na regati pred dvema tednoma uničila. Izdelal sem novo iz domačega Jesna (prednja drži že tri leta brez težav) in ker sta zadnji bitvi nekoliko ožji, sem se oglasil pri Andreju Gregu (dobavitelj najboljšega oljčnega olja v Istri), ki mi jo je pomagal sploščiti (sam na barki nimam šravfštuka, da bi zadevo fiksno vpel).

Bitva

 

No po zadji levi bitvi bo sledila še menjava zadnje desne, a takrat bo šlo vse ksupaj bolj enostavno, saj bom imel doma mušter po katerem bom izdelal pravilno debelo bitvo. Pridružil pa se je tudi Peter, da smo se dobro nasmejali. Namreč padlo je nekaj debat o deklinah s katerimi se vozi v Maribor, Andrej pa je utegnil tudi “skuhati” kavo na starem in zaprašnelem kavomatu.

Kavomat Andrej Grego

No poleg bitve sem zamenjal, oziroma bolje rečeno obnovil in nekoliko dodelal nosilec za izvenkrmni motor. Namreč po menjavi motorja ima slednji nekoliko ožje tačke in potrebno je bilo narediti manjši zarezi za dotično vpenjalo.
Tomos 3.5
Pod lično izdelanim plaščom za motor (Hvala očetu, ki ga je naredil) se skriva TOMOS 3.5 (TOMOS – Tovarna Odpadnega Materiala Oziroma Smeti – smo rekli, ko smo bili mali). No sedaj morje normalno ne pride več do motorja.

Lep lesenodelavski pozdrav do prihodnjič.

Tagged , , , ,

1 thoughts on “Nova bitva in obnovljen nosilec za motor

  1. […] in sicer enega kako se mi peta izvenkrmnega motorja zopet namaka v morju in to kljub temu, da sem izdelal nosilec zanj, da bo motor na suhem. No ja, barko res vedno tako nagnem in v tem živam, pa naj bo motor moker, […]

Komentiraj